Відтак, штраф за керування транспортним засобом, що має несправності в гальмівній системі, рульовому управлінні, а також за переобладнання авто з порушенням норм, колись становив від 340 до 510 гривень, пропонують збільшити його до 510-680 гривень .

Чинні штрафи у розмірі 51-85 гривень за порушення правил використання ременів безпеки чи шоломів пропонують підвищити до 170-340 гривень.

Читайте також: Балога пропонує повністю ліквідувати ДАІ в Україні

Штрафи за порушення правил проїзду перехресть, а також проїзду на заборонний сигнал світлофора, використання зовнішніх освітлювальних приладів, встановлених з порушенням стандартів, за розмови по мобільному телефону без спеціальних пристроїв збільшать до 425-595 гривень.

Окрім того, законопроект пропонує збільшити штраф за невиконання законних вимог посадових осіб МВС, які забезпечують безпеку дорожнього руху щодо усунення порушень. Вони, ймовірно, платитимуть не 153-187 гривень, а 680-1020 гривень і 1190-1700 гривень (для посадових осіб).

Урядовці гадають, що прийняття закону підвищить безпеку дорожнього руху і зменшить кількість ДТП.

До слова, раніше начальник Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС Сергій Будник заявив: у ДАІ визнали: що на сьогодні не можуть гарантувати безпеку дорожнього руху.

За його словами, 70% місцевих відділень ДАІ мають нестачу співробітників, і в більшості випадків в особистому штаті працюють 3-4 людини.